2016. július 16., szombat

1.rész

Egy szép napra ébredtem.Ugyanis ma kaphattam Pokémont.12 éves vagyok de a szüleim 2 éve nem engedték meg hogy legyen saját Pokémonom.De mindegy mert ma lehetett egy Pokémonom.Gyorsan felöltöztem és indultam is Oak professzorhoz.Biciklivel mentem így gyorsan ott voltam.Én voltam az első aki ott volt.Így minden féle Pokémonból választhattam.
-Hát Bálint válassz akármit.Mindenféle Pokémon van itt.
-Oak professzor!Én azt a Spearow-ot kérem.
-Jól van.De most szólok nem lesz vele könnyű dolgod.Nagyon makacs.
-Jól van.Majd összebarátkozunk.
-Hát jól van.Itt vannak a Poké-labdáid,a frissített Pokédex-ed és az első Pokémonod.
-Köszönöm Oak professzor!Amint lesz Pokémonom küldök.
-Oké.De ne feledd a fehér gombbal akármikor kicserélheted a Pokémonjaid.
-Jó.
Erre elindultam az erdőbe ahol nagyon sok Pokémon volt.Volt ott Ratata,Pidgey,Pidgeotto és még sok más Pokémon.De az egyik nagyon megtetszett.Ő pedig egy Pidgeotto volt.
-Spearow elő!
Erre Spearow előjött a Poké-labdájából.
-Spearow!Támadd azt a Pidgeotto-t.
Gyorsan legyőzte.Én pedig rádobtam a Poké-labdát.Így már rögtön kettő repülő Pokémonom volt.De több Pokémon kellene.Szerencsére sok minden volt ott.De Pidgeotto-t súlyos sérülésekkel be kellene szállítanom a Pokémon-központba.Nem volt messze így azonnal indultam.Szerencsére gyorsan beértünk.
-Joy nővér!Joy nővér!Segítsen!
-Jövök!Mi a baja szegény Pidgeotto-nak?
-Csak Spearow-val elkaptuk és a harc közben nagyon megsérült.
-Jól van.Beviszem a sürgősségire.Gyorsan ellátjuk a sebeit,nem súlyosak.
Egy fél óra múlva pittyeg a fent lévő orvosi jel.Ez azt jelentette hogy meggyógyult egy Pokémon.Szerencsére pont Pidgeotto volt aki meggyógyult.Joy nővér ideadta a Poké-labdám benne Pidgeotto-val.
Mivel senkinek nem volt semmi baja így elmentünk még fogni pár Pokémont.Nagyon sok Pokémon volt ott ahova mentünk.Ugyanis visszamentünk az erdőbe.
-Elő mindenki!Pidgeotto és Spearow ti keressetek Pokémonokat!Mind a ketten egy-egyet hozzatok!
Erre el is indultak.

Míg ők elmentek találkoztam egy Caterpie-vel amit azonnal be is fogtam.Mivel ő nem volt olyan erős így azonnal elbírtam kapni.Közben míg sétálgattam Spearow-ra és Pidgeotto-ra várva megtámadott egy csomó Ratata.Nem volt más választásom,így Caterpiet küldtem a harcba.
-Caterpie!Támadd meg őket!
Erre Caterpie valami burok szerűséget fújt a Rataták fejére.De ekkor valami megváltozott.Caterpie átváltozott Metapoddá.
Gyönyörű látvány volt.És a Rataták is elmentek legalább.És pont ilyenkorra érkezett meg Spearow és Pidgeotto. Ők sajna nagyon megsérültek.
-Spearow,Pidgeotto,Metapod vissza!
Erre visszatértek a Poké-labdájukba és bevittem őket a Pokémon-központba.Ott meggyógyították hármójukat.És észrevettem hogy 4 Ratata fekszik magányosan az ajtó előtt.
-Elő Spearow!Támadd meg őket!De ne erősen.Csak győzd le őket.
Erre Spearow legyőzte mindet és befogtam a 4 Ratatát.De sajnos az egyik Oak professzorhoz került.Odamentem a telefonhoz és felhívtam Oak professzort.
-Haló!Bálint?
-Igen Oak professzor!Egy Ratatám sajnos magához került.Lenne mód hogy visszakapjam?
-Sajnos nem.Ő lett volna a 7. Pokémonod.Így hozzám került.
-Jól van.De van pár Pokémonom amit átküldenék.A fehér gombbal ezt is?
-Igen.
Erre beszkenneltem a 2 Ratatát és átküldtem Oak professzorhoz.
-Szép Rataták Bálint!
-Köszönöm.
Ezzel le is raktam.
-Bálint!Ha akarsz itt a Pokémonjaiddal megszállhatsz.
-Köszönöm Joy nővér.Akkor itt aludnánk.
-Jó.Itt lesz az ágyatok.
Miután Joy nővér megmutatta az ágyunkat le is feküdtünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése