2016. július 22., péntek

2.rész-Pokémon evolúció 1/2-

Szép napra ébredtünk a Pokémonokkal.Mindenki békésen aludt rajtam kívül.A Pokémonok tegnap nagyon elfáradtak de nem akartak visszajönni a Poké-labdájukba.De most gyorsan visszahívtam minden Pokémont.Mielőtt valaki észrevett volna kimentem a központból.Sok Pokémon volt ott kint is.Dodrio is volt.Siettem a hajóhoz ami Azúr-Kék városba tartott.Szerencsére elértem és a Pokémonjaimat egyből előhívtam.Mindannyian nagyon örültek.Pidgeotto és Spearow repkedett a víz fölött míg Ratata és Metapod velem játszott.Kis idő múlva megérkeztünk Azúr-Kék városba ahol nagyon sok vízi Pokémon volt.Medicart volt ott csak amit eltudtam fogni mert a többiek elfáradtak.Így el is kaptam.Gyengécske volt de más vízi pokémon amit el tudtam volna kapni nem volt.De bementem a Pokémon-központba ahol felhívtam Oak-professzort.
-Haló!Bálint te vagy az?
-Igen én vagyok az.Lenne magához egy kérdésem.
-Jó.Mi lenne az?
-Fogtam egy Medicartot de nem valami erős.Átküldhetem?
-Persze!A Ratatáid pedig nagyon aranyosak.Sokat segítenek.
-Örülök neki.Küldtem a Medicart-ot!Viszlát!
-Szia Bálint!
Letettem a telefont és azon gondolkodtam hogy hogyan fogok szerezni jelvényt a teremben.Mivel csak 3 Pokémonom van így szereznem kellett többet.Főleg mert sem Ratata,sem Pidgeotto,sem pedig Spearow.
-Ratata elő!
Erre Ratata előjött.
-Ratata!Keress egy vízi Pokémont.
Erre hirtelen Ratata a vízre morog.
-Mi az Ratata?Nézzek be a víz alá?
Ratata bólogatott.Erre belenézek a vízbe és egy gyönyörű élő világot látok.
Sok vízi Pokémon lehet itt.De valami megcsípett.Erre kiemeltem a fejem és azt néztem mi lehet az.Ez egy Krabby volt!
-De szép Krabby!Meg kell szereznem!Mindenki elő!
Erre előjön Metapod aki a hálójával megvakítja egy picike időre,Ratata aki harapdálta,Spearow és Pidgeotto pedig széllel próbálták legyőzni.De sikerült!
-Poké-labda előre!
Erre eldobtam a Poké-labdát és sikerült.Lett egy Krabbym!De erre Metapod elkezdett fényleni.
Metapod Butterfree lett!Szép kis Butterfree.
-Butterfree vissza!
Erre visszatért a Poké-labdájába.
-Meg kell szereznem Dragonair-t!Shellder-rel együtt!
Eldobtam egy Poké-labdát.
-Elő Krabby!
Erre Krabby előjött.
-Krabby!Hozd ki Shellder-t!
Kis idő múlva Krabby Shellder-rel tér vissza.
-Ügyes vagy Krabby!Ratata!Fogd el!Pidgeotto és Spearow támaszszél támadás!
Erre valami különleges történt.Krabby átalakult Kingler-ré.
-Poké-labda előre!
Erre a Poké-labdám elkapta a Shellder-t.
-Mindenki vissza!
Erre visszatértek a Poké-labdájukba.
De hogyan is kapjam el Dragonair-t?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése